Noastre de transport de marfă este un șablon fix, iar sistemul calculează automat.Datorită diferite dimensiuni și greutăți de lămpi și felinare, pot exista abatere de la express de transport de marfă.Dacă aveți orice întrebări, vă rugăm să contactați Serviciul Clienți pentru a schimba transport de marfă, astfel încât să nu provoca neînțelegere.
Mai întâi de toate, aș dori să mulțumesc tuturor draga mea netizens pentru atenția și dragostea pentru noi.Noi sincer va oferi de înaltă calitate și la prețuri accesibile produse și servicii, în speranța de a aduce un satisfăcătoare și plăcută experiență de cumpărături online.
În scopul de a evita probleme inutile și neînțelegeri în procesul de cumpărare lămpi, vă rugăm să citiți și să înțelegeți nostru de vânzări de produse regulile cu atenție înainte de cumpărare.Dacă aveți orice întrebări, vă rugăm să nu ezitați să contactați serviciul nostru pentru clienți.Serviciul clienți va fi pacient și să dea răspunsuri detaliate.
Fotografiere
Imaginile de lămpi și felinare vândute sunt toate luate în natură.Ca urmare a diferiților factori, cum ar fi echipamente fotografice, tehnologie, unghiul, lumina și calculator ecran, unele diferențe de culoare pot fi cauzate în imagini.Vă rugăm să fie precauți dacă nu se poate accepta o diferență de culoare de problemă.Vă rugăm să înțelegeți că o astfel de tranzacție litigiile nu pot fi folosite ca motiv pentru returnarea bunurilor.
timpul de livrare
Cumpărătorul va livra produsele în termen de 48 de ore de la plată.Circumstanțe speciale (sarbatori legale, produse personalizate, și out-of-stoc produse calde) poate duce la livrare întârziată.Prin urmare, vă rugăm să consultați agent de vanzari de fabrica noastra daca produsul este disponibil inainte de preluarea comenzii, astfel încât să nu întârzie dumneavoastră de decorare perioadă.Multumesc.
Deteriorat Reemitere
Deși ambalajele produselor noastre sunt foarte puternice, dar din cauza din Cauza livrarea către un terț distanțe Lungi de transport și de distribuție, Astfel încât există anumite riscuri, este inevitabil pentru a stoarce lămpi, mai ales abajururi din sticlă produse.Dacă abajururi sau accesorii sunt găsite de a fi deteriorate la primirea mărfurilor, vă rugăm să ne contactați imediat și de a oferi fotografii de deteriorat accesorii, va vom trimite accesoriile livrate la tine.
Ne va fi responsabil pentru serviciile si produsele noastre.Noi vă va oferi un răspuns satisfăcător la orice rezonabil problema.Dacă există o problemă, suntem încă dispuși să-l rezolve.
Dacă avem mai mult calm, onestitate și toleranță față de celălalt, ar trebui să încercăm să gândim diferit și cred că orice problemă va fi rezolvată.
De transport de marfă descriere
Cumpărătorii pot alege două metode de plată: plata în avans sau retragere.O: Plata în avans, după cumpărător și vânzător confirma poștale, cumparatorul plateste primele poștale la fabrica noastră, care va colecta timbre și să plătească pentru compania expres B: Prezentare atunci când bunurile sunt livrate, cumpărătorul plătește direct la firma de curierat.
Metoda de plata
Vă recomandăm Alipay tranzacție.Securitate siguri.Utilizatorii care nu pot folosi Alipay poate contacta banca pentru remitențe.
Instrucțiuni de Transport
În general, există două modalități de a livra bunuri: Logistica, depozitare
O: avantajul de logistica este că transportul este ieftin, dar dezavantajul este că timpul este un pic mai lent și aveți pentru a ridica marfa de la curtea de marfă de unul singur; după sosirea logistica mărfurilor, cumpărătorul va fi notificat prin telefon.Vă rugăm să cereți pentru adresa de livrare și numărul de telefon, și apoi aduce cartea de IDENTITATE a destinatarului pentru a ridica bunurile.
B: livrare Expres are avantajele rapid de transport și door-to-door de livrare, în timp ce dezavantajul este că marfă este relativ scump.Prin urmare, în cazul în care livrarea nu este urgent, este recomandată în general pentru a trimite logistică.În principiu, livrare expres este livrat la ușă (dacă nu este în domeniul de aplicare de livrare)
după-servicii post-vânzare
Angajamentul nostru: 2 anual de garanție.De la data cumpărării, dacă produsul are defecțiuni electrice, probleme în condiții normale de utilizare, se poate obține garanție de trei ani de serviciu (cu excepția sursă de lumină), și de garanție de aplicare este limitată la repararea sau înlocuirea pieselor defecte.
Etichete: agățat candelabru mic, candelabre tavan plăci, nordic loft lumina plafon, fiul lampa, sarcina lumini, candelabru de cristal lumini plafon, masa dinning set mobilier moda, minge lungă candelabru, chandelie, tavan de cristal
Technics | Placat cu |
Finisaj | crom lucios |
Tip Comutator | Buton de comutare |
Cerere | baie |
Caracteristici | 1 |
Numărul De Model | 1 |
Utilizare | Zilnic De Iluminat |
Sursa De Alimentare | AC |
Material | Metal |
Certificare | CQC |
Este Estompat | No |
culoare | Alb |
Sursa De Lumina | Becuri cu LED-uri |
Instalați Stil | Montare pe suprafață |
Tensiune | 90-260V |
Corpul Material | Sticla |
Este De Becuri Incluse | Da |
Origine | NC(de Origine) |
Numărul de surse de lumină | 2 |
Tip De Element | Lumini Plafon |
Tipul De Bază | E27 |
Nume De Brand | NoEnName_Null |
Stil | Modern |
Zona De Iluminat | 15-30square metri |
Este Dispozitiv Inteligent | No |
Garanție | 1 |
Livrare gratuita